دنیای فانتزی

وبلاگی در زمینه اخبار و انیمیشن و بازی

دنیای فانتزی

وبلاگی در زمینه اخبار و انیمیشن و بازی

دنیای فانتزی

مقالات ، اخبار، و دانلود بازی و انیمیشن

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

همه در فوق‌العاده بودن بازی Wolfenstein 2: The New Colossus توافق نظر دارند، اما شاید شما هنوز در این رابطه قانع نشده باشید و تجربه رایگان این بازی برای قانع کردن شما آمده است؛

شرکت «بتسدا» (Bethesda) مرحله اول بازی Wolfenstein 2: The New Colossus را برای همه پلتفرم‌ها به‌صورت رایگان عرضه کرده و می‌توانید با دانلو آن به‌تجربه این بازی بپردازید و در صورت رضایت بازی را تهیه کنید؛ در ضمن، از ذخیره مرحله اول که در حالت رایگان به اتمام رسانده‌اید، می‌توانید درنسخه خریداری شده استفاده نمایید.
بازی Wolfenstein 2: The New Colossusبخشی از فروش جمعه سیاه استیم نیز است، بنابراین می‌توانید بعد از انجام رایگان بازی و تهیه آن، از این تخفیف استفاده کنید.
مرحله اول بازی بسیار لذت بخش خواهد بود و تجربه جالبی از BJ Blazkowicz بودن به شما می‌دهد و شما را تشویق می‌کند که بازی را تا انتها دنبال کنید.
ارائه نسخه دمو در این روزها بسیار نادر شده است، اما شرکت بتسدا تصمیم جالبی مبنی بر تجربه رایگان بازی پیش از خرید گرفته است؛ ناگفته نماند بازی Doom نیز این قابلیت را به کاربرانی که مایل به تجربه این عنوان بودند ارائه کرد.
اگر می‌توانید برای کشتن نازی‌ها به‌صورت متصل به‌کنسول قابل حمل منتظر بمانید، بازی Wolfenstein 2: The New Colossus برای پلتفرم نینتندو سوییچ هم منتشر خواهد شد؛ البته نمی‎دانیم تجربه این عنوان روی سوییچ به چه صورت خواهد بود.
درنهایت، الان فرصت خوبی است تا این بازی را روی رایانه‌ شخصی‌تان تجربه کنید و نگاهی به گیم‌پلی بازی و عملکرد آن روی رایانه‌تان بیندازید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی